Helgen är här

2011-10-14 / 11:45:24
Ja, godmorgon säger man väl? Jag klev upp elva och somnade runt 1 inatt. Skönt må jag säga, men fick så ont i huvudet igår att det var bara att inta sängen och försöka sova. Nu är det över, men känner mig inte alls pigg och gla som jag hade velat vara. Helgen är i alla fall här och idag är inget planerat förutom att sambo snabbt ska in till chefen angående jobbet. Men han ska inte få schema ännu, SUCK! månaden börjar ta slut snart och han som behövde jobba lite. Så fort man får tur med något så kruxar det alltid tillslut, det är så det varit i ungefär ett års tid nu. Less blir man då. Imorgon ska vi kanske äta middag, spela spel och se film med syskonen. Men har inte riktigt fått ett konkret svar av de ännu så vi ser väl. Har inte så mycket mer att skriva ner nu.. Känner att mitt humör måste rustas upp. Orkar inte städa idag heller, känner bara för att strunta i städning ett tag nu.. Men då blir det riktig kaos här. Men man måste ju få låta allt bara vara ibland också!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥