Helgens två kalas

2011-10-31 / 15:05:08
Helgens kalas är nu över. Och vi alla är trötta som bara den efter en hård helg som bestod av lite annat än kalas också. På lördagen kom det släkt hit och Halie fick lite presenter och det gillades starkt utav henne och tårtan uppskattades. Kvällen på lördagen så bestämdes det att en del skulle ut av släkten så jag hänkade på. Men tyckte det kändes lite onödigt då vi skulle upp tidigt dagen efter så jag försökte komma till sängs så fort man kom hem och sedan gick man upp vid nio igen och började städa och dona på med ännu en tårta. Det kom folk från Umeå och närheten av Övik, det var jätte trevligt. Och alla hade barn och Halie fick leka. Och idag kom Halies gudmor, Isabelle och hennes dotter Felicia. Vill tacka alla för de fina presenterna som Halie fick och för att ni kom, det betyder mycket för Halie och oss.
HALIES SLÄKT KALAS!


Merrycan, där alla klätt ut sig.. Förutom vi, var rätt trevligt att få se alla på ett ganska nyktert tillstånd :)

Halies andra tårta!
Åsikter!
Postat av: emma

oj vad lik eddy är din lillebror :):)

Kommenterat - 2011-10-31 / 21:42:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥