Home sweet home

2011-10-23 / 22:22:52
Har haft full rulle i helgen och ännu inte slagit mig till ro. Halie somnade förän nu. Har bråkat sen sju, vart får de energin ifrån? ja det undrar man :p  Eddy ligger i babygymet och pratar. Så då passade mamma på att surfa på internet. Min egentid de ;)

Som sagt igår åkte vi till Umeå och umgicks med sambons familj och vi åkte hem idag, Halie har haft super kul. Det bästa som finns är att få se henne glad. Men har inte så mycket mer att skriva nu, känner mig sliten och behöver mig en rejäl dusch. Sov gott !


Finaste barn som gör mamma lyckligast i världen!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥