Jag & Eddy pratar om dagen (videoinlägg)

2011-10-20 / 23:53:56
Åsikter!
Postat av: Bilder

Kan du inte lägga ut bilder på erat hem? =)

Kommenterat - 2011-10-21 / 16:05:02
Postat av: Freddy Kranz -Stockholm

Vilken glädje...

Vilken otrolig utstrålning och energi -Alla borde/skulle ha en positiv och snäll kompis vid sin sida.



Jag håller helt och hållet med dig att din plats i Big Brother är du verkligen värd. Jag hoppas innerligt att få sig dig i TV-rutan. Jag ser en vinnare, när jag ser din ansöknings video. En glad, ärlig och underbar tjej.



Inget falsk spel bara en frisk fläkt som värmer upp hela Big Brother huset. Skulle verkligen behövas att ytterligare en norrlänning som vinner, dessutom en kvinna i år. Min röst har du redan, jag tror och hoppas på att fler ser det jag ser i dig.



Några frågor jag tror många vill ha svar på?



Vad menas med lite arbetslös? jobbar du halvtid, i såna fall med vad?



Har du möjlighet till tjänstledigt?



Vart ska dina barn ta vägen, tänker mest på minstingen på 3 månader?



Har du din sambos fulla stöd i detta?



Tror du själv att du vinner nästa års Big Brother?



Ser du problem med att visa dig naken i huset?



Vilka fler dokusåpor skulle du kunna tänka dig att vara med?



Jag tänker tipsa Kanal 5 och TV 11 om dig. Räkna med mig!!! Kram Freddy Kranz -Stockholm

Kommenterat - 2011-10-22 / 22:54:12
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥