Lite foton från helgen

2011-10-03 / 13:10:44
Goddagens.
Sitter här hemma med en pigg liten pojke som sitter i bilstolen och pruppar. Sambon och Halie sover tillsammans i hennes rum, då de vaknar så skall vi till Svedjeholmen.. Sambon ska göra nåt på bilen "som vanligt" haha.

I helgen har jag haft det bra, känner att jag fått ny energi till mina barn..

Vi fick höra att Halie bitits idag med, alltså blir så förvånad.. Vad är det som gör? det borde ju finnas anledningar då ett barn biter ofta.. Helt otroligt att man själv aldrig ser det, blir nästan arg och ledsen då jag själv inte ser vad som gör att hon gör det, undra om man ska sitta där under en dag då hon är där. Men men bjuder på lite foton här nedan.

Sambon tvättar vårt nya tillskott.


Morsans nya bil ;) tvättning på G här med

Såhär trött blev Eddy i slutändan :)
Åsikter!
Postat av: emelie

Silas har med börjat bitit på dagis, men det är bara samma tjej jämt. Jag vill också veta varför han gör så:/ Tycker synd om tjejen han biter. Men dagis verkar inte vara så oroliga iallafall

Kommenterat - 2011-10-03 / 19:39:50  | URL - http://emelieochsilas.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥