Mycket som händer

2011-10-09 / 23:11:46
Äntligen har jag lite tid för ett inlägg.
Skapligt lite tid man får då man har två barn, man hinner inte med allt trots att man vill det. Vi har varit bosatta i Svedjeholmen under helgen då bilen krånglat. Den funkar och går men slukar bensin som tusan.. Så det är väl mest det vi försöker ordna med nu eller ja min sambo medan jag har fullt upp med barnen. Men nu är vi hemma igen i en halvstökig lägenhet efter allt vi plockat in från gamla lägenheten. Så imorgon blir det storstäd och in i förrådet och tömma. Får passa på medan Halie är på dagis och sambon inte fått pass ännu. Fast det hoppas vi att han får i veckan, han behöver verkligen jobbet nu. Han har fått det, men måste vänta tills allt är klart vill säga. Men i veckan skulle de höra av sig så ;) Ja vad kan jag mer säga? Jo jag mår ruskigt dåligt då jag inte kunnat träna på över en vecka, tiden har inte varit på min sida alls så imorgon tar jag i hårdhanskarna igen, för jag mår bara uselt av att inte träna. det behöver jag för att ha min energi och ork i kroppen helt enkelt. Och dessutom ska jag ha en liten halloween fest om en månad och då vill jag faktiskt vara lite nöjd med kroppen. Vet att jag inte hinner bli så nöjd som jag skulle vilja bli, men att ha tappat några kilon till dess skulle vara "great". Halie fyller även snart år så vi har börjat planera och donat på. Nästan alla presenter är köpa och klara bara en till vi ska köpa, känner mig inte nöjd ännu. Önska man kunde ge henne allt i världen, fast det önskar väl alla sina barn? tur är väl det att hon har mormor/farmor osv osv så hon kommer att få mycket och vara nöjd i vilket fall. =) Längtar tills hon får öppna hennes stora paket, jag själv skulle vilja ha en sån i hennes ålder. Ja ni får helt enkelt se på hennes födelsedag som sker snart. Nu ska jag hänga upp tvätt, röjja undan det värsta, sova ner Eddy och där efter mysa ner mig med min karl i sängen..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥