Snabbt kvälls inlägg

2011-10-03 / 23:28:18
Alla sover, äntligen. Sambon stack iväg och ska jobba natt pass och Eddy har varit grinig sen dess. Men jag har ju som sagt inte ätit/druckit mjölk och Eddy har varit på bra humör igår så testade jag att äta en rätt som innehöll mjölksocker "peppar, peppar".. Eddy vakna nyss. skall snabba mig..

Jo och efter jag åt det igår så fick han skrik attack ikväll så nu kan man nästan konstatera att han inte tål mjölken. Men oftast brukar man tåla mjölken igen då man blir äldre så det hoppas vi på. Jag själv tålde det inte som bebis.

Idag har vi inte gjort något särskilt roligt. Nu på kvällen så har vi sökt massvis med adresser och nu är alla inbjudninagr färdiga att skickas. Så imorgon klinkar de ner i brevlådan och sen hoppas vi att vi funnit rätt adresser så alla får de hem i brevlådan. Nu måste jag in till lillkillen min som "egentligen" borde sova.

BTW, 2011-10-03 eddy skrattade HÖGT & LIVFULLT för första gången
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥