Snart presentöppning

2011-10-27 / 11:54:27
Whoho, Halies dag är äntligen här. Min sambo hämtar henne just nu ifrån dagiset. Hon ska mach in till sängs och efter det blir det presentöppning och fika. Ska bli så otroligt kul att se hennes lycka då hon öppnar alla presenter vi köpt åt henne.. Men först måste hon sova. Idag hade jag önskat att hon kunde slippa. Men då blir hon på sånt dåligt och tröttsamt humör och det vill vi ju inte.

Hon kom precis hem, hoppas att hon somnar direkt. Hon hade fått med sig en liten grej där det står "Grattis Halie 2 år". Hon förstår nog inte riktigt ännu att hon fyller år. Men med tiden och åren så kommer hon nog förstå det mer och mer. Nä, nu ska vi plocka fram alla hennes presenter och lägga de här inne och dra fram fika så hon blir överraskad då hon vaknar :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥