Solen den skiner

2011-10-19 / 10:58:06
Godmorgon.
Idag var det babymassage och jag har nu missat tre styckna, kommer nog aldrig ta mig dit. Det brukar alltid vara kring tio och Då Eddy sover och då vill man ju självklart själv passa på att sova. Sambon kom även nyss hem ifrån skolan, han ska snart hämta Halie och sen ska hon sova och då efter det så ska vi ner till min moster och umgås och bli bjudna på mat.

Tittar bak och ser att Eddy just somnat i babygymet, så sött. Händer faktiskt inte så ofta.. Ändå har han sovit typ 12 timmar i sträck om man räknar bort amning. Söt gubben min, nä nu ska jag ta mig en dusch innan stumpan kommer hem. Ha en fin dag, solen lyser fint här i norrland :)

Gubben sover som en stock i vaggan min morfar byggt alldeles själv!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥