Städ och sånt

2011-11-01 / 00:57:31
GOD KVÄLL.
Har fortfarande full rulle med livet.. Halva kvällen har jag spenderat med att göra rent i gamla lägenheten. Nu är det nästan klart, lite små göra imorgon och sedan kan man ringa och be om besiktningstid. Efter att ha varit och städat ur den så spenderade jag och killarna framför tvn.. Såg de sista avsnittena på Skilda världar. Så nu är det bara att invänta tills att vi kan köpa resterande boxar. Klockan är nu redan ett så nu måste vi bege oss till sängen.. För imorgon skall Halie till dagis, vi ska göra det sista i gamla lägenheten och där efter så skall sambon jobba några timmar. Inte så kul kanske, men MÅSTEN göran består ju mestadels i varadagen.
Sist så skrev jag vad Halie fick utav oss i present av resterande så fick hon:
Hellokitty dress utav farmor med familj.
Docka som kan kissa och äta av mormor med familj
Playdoh av Tina, Johan och lilla Joline
Förvaringslåda som ser ut som en skattkista av Renee och lilla Tuva
Presentkort på specsavers av Petra, lilla Emelie, Pernilla och lilla Isabell
Målar bok och en sjal där det stod "Halie" av Jennifer, Isabelle och lilla Felicia
Nu måste jag gå till kojs, Eddy vill ammas och sova! Nattinatt..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥