Stan & tacos

2011-10-26 / 17:09:25
En otroligt välförtjänt dag.
Kom nyss hem eller ja för en timme sedan var det exakt.
Morgonen började med sminkning, påklädning på Eddy och mig själv och därefter så skjutsade sambon in oss till stan innan han hämtade upp Halie på dagis. På stan umgicks jag med Johanna och Jessica, vi surrade och fikade, hade det jätte trevligt med andra ord :) . Efter det så var de tvugna att åka hem så jag gick och strosade runt med Eddy och mig själv. Efter en timme så kom Halie och sambon till lekaparken så vi var där en stund innan vi åkte på affären och handlade tacos ingridienser. Vi har nyss ätit och just nu så duschar sambon Halie medan Eddy sitter i babysittern. Då alla barn sover så ska vi städa och göra kladdkaka inför imorgon. Då det är klart så ska vi ha en liten myskväll med chips och dricka. Har nämligen köpt Skilda världar idag volym 1 alltså. Jag väntade ju till de skulle ta ner priset och de har de nu. 99 kr kostade den bara, tur man är smart ;) Nä, nu börjar lillpojken grymta.. HOJ!

Min lilla kille inatt vid två tiden :p

Mammas hjärtegull ...
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥