Svar på tal!

2011-10-13 / 11:05:32
Som vid tidigare inlägg så måste jag bara nämna. Jag säljer ut lite barnkläder nu och bara för det så betyder det inte att min brorsdotter fått något.. Hon har fått mer kläder än det jag säljer ut och det finaste. Bara så irriterande att man måste förklara sig så man inte verkar "dum". Min brorsdotter har så mycket kläder att de inte ens hinner använda allt dom fått. Är det inte då bättre att det kommer till användning? ÄH, egentligen ska jag väl inte ens slösa energi på att förklara mig, men jag tänkte att det kanske är fler som undrar det så där har ni svaret. Och som sagt har det ett syfte till varför jag säljer.. Annars hade jag gett bort allting! Nog om det.
Nu ska jag till Husum med mamsen, barnen och sambon. Kanske Halie kan busa lite med Nowa :)
Åsikter!
Postat av: gabbi

Du ska ej behöva försvara dig .... Även om din brorsdotter ej hade fått några kläder ( vilket nu var fallet ) så växer barn väldigt fort och behöver mycket kläder ... Och vi alla vet ju att barnkläder är väldigt dyrt idag ... BRY DIG INTE !! De/Den som har komenterat det vet fan ej bättre.Antar att i den bilden finns inga barn med Love you KRAM

Kommenterat - 2011-10-13 / 19:45:16
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥