Svedjeholmen

2011-10-16 / 18:24:38
Idag har vi varit i Svedjeholmen, vi är fortfarande kvar här. Jag har målat en vägg nere i deras källare och vi har blivit bjudna på mat. Jag och sambon blev så lat så vi stannar här . Han lägger Halie just nu och efter det så måste vi iväg och pumpa i däcken eftersom vi nyss bytt till vinterdäck sen måste vi tok söka efter Halies glasögon, annars kommer gumman få vara utan de imorgon och de hoppas vi inte. Sen blir det väl en bra film här i svedjholmen tur de har så bra kanaler här. Har inge vettigare att säga nu..
HAR uppdaterat i alla inlkägg i TILL SALU mappen så gå in och kika
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥