Tankespridd

2011-10-05 / 19:33:24
Ibland så är allt så jobbigt. Och då menar jag med allt. Det kommer dagar då man är super lycklig och dagar då man är super deppig. Tillhör det här tänkandet då man blivit mamma? Man vill visa sig vara den bästa mamman i världen men ibland känner man sig som den svagaste och önskar att man kunde gå in i sovrummet och bara bo där för en dag. Men så funkar det inte, men det borde ju inte vara olagligt att skriva om det heller. Jag kan tänka mig att en del mammor förstår vad jag menar. Idag är en sån dag då jag helst skulle vilja strunta i alla måsten och bara "vara". Men nog om det nu, kvällen är här och ett barn sover och nu ska jag försöka finna min kropp ro och få ny energi till mina älsklingar imorgon.

Förutom mitt tanketal här ovanför så har vi slängt massvis med skräp ifrån förrådet och jag har även frostat av frysen idag. Var ju som snöoväder där inne för ett tag sedan. Men nu är den fräsch igen och varorna blev helt plötsligt så lite av. Hade tänkt tvätta ur kylskåpet också. Vi får se om det blir ikväll eller imorgon ...

Ni kanske undrar hur det går med träningen?

Jo den går super bra, har bara inte kunnat träna på några dagar nu då det hänt så otroligt mycket. Så imorgon blir det 40 minuters pass, OTROLIGT skönt det skall bli ;)

Trots alla jobbiga fasor i ens liv så kommer ni alltid vara NR1 i mitt liv och de två jag älskar mest av allt. Utan er vore jag inte den jag är idag, tack för att jag får ta hand om er och jag lovar att göra mitt bästa för att ni ska få en bra och trygg uppväxt.
Åsikter!
Postat av: nina

åhhh vilken fin bild<3

Kommenterat - 2011-10-06 / 10:04:36  | URL - http://ninasellgren.blogg.se/
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

förstår dig till fullo! vissa dagar e helt upp å ner bara, å helt tillåtet <3 Kram

Kommenterat - 2011-10-06 / 20:39:30  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥