Typiskt

2011-10-07 / 20:34:18
Vad skall man säga om gammbilar? jo det är mer laga än köra. Nu har det hänt igen, så sambon är ute på mammas gård och försöker finna felet. Tur är väl det att mamma har samma modell som vi som bara ligger här och skrotar som vi kan ta delar ifrån. Vi får hoppas att felet går att åtgärda snarast nu då sambon när som helst kommer börja jobba 2 mil bortanför där vi bor. Förutom det så var vi på bibblan hela familjen idag, vi lät halie få leka av sig och där efter så åkte vi till gottne loppisen, där vi fyndade som vanligt. Dom har så mycket fräscht och nytt där så man går bara +.. Och nu är vi i Svedjeholmen och blev bjudna på pizza av min mamma och ska sova över här så sambon kan grejja med bilen. Inte mer än så, nu ska jag se film med min syster.. Hon håller i Eddy just nu, so long och ha en bra helg
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥