Ja, jag har sökt!

2011-10-23 / 18:56:48
Fick ett riktigt fin kommentar igår som jag nyss läste.
Många av er som läser har nog redan sett att jag sökt in till big brother huset. Och jag kan tänka mig att många pratar om det och tänker.. "hon har nyss fått barn". "hur klarar hon sig utan dom den tiden" osv osv. Jag ska skriva ner hela mitt tankesätt så kanske ni blir lite klokare på hur jag tänker.

Jag kan börja med att säga att jag redan sen första avsnittet kom ut har velat sökt in. Men då var jag för liten och då jag väl hade åldern inne så slutade dom att ha big brother i tvrutan, vilket jag tyckte var jätte tråkigt. Förra året då de startade igång det igen så var jag gravid, ganska olämpligt att söka in då. Så i år sökte jag faktiskt in trots att jag har två barn. Det är så många tusen som söker in och min chans är väl inte särskilt stor om man tänker så. Men bara över att ha sökt känns bra. Har alltid velat prova på att vara där inne. Så visst skulle den där lilla chansen på tusen komma att jag skulle få komma med ja då tar man det då. Jag skulle sakna mina barn mer än allt annat, men barnen finns som sagt alltid vid mig ändå och det gäller ju bara en viss tid i mitt liv. Och kom nu ihåg att vi alla är olika och tycker olika..

Men nu till personen som kommenterade.. Han hade lite frågor som jag tänkt att besvara =)

Några frågor jag tror många vill ha svar på?

Vad menas med lite arbetslös? jobbar du halvtid, i såna fall med vad?
Ja, jag pratar ju lite gåtvis har jag märkt.. Men det jag menar är väl att jag tidigare extrajobbat som telefonförsäljare och efter det har jag varit gravid och mamma ledig
Har du möjlighet till tjänstledigt?
Eftersom att jag inte jobbar så absolut.. Mammaledigheten går över och blir pappaledighet isåfall.
Vart ska dina barn ta vägen, tänker mest på minstingen på 3 månader?
Minstingen kommer då vara över ett halvår alltså har jag hunnit slutat amma på den tiden. Och han skulle få vara med sin pappa under den tiden.
Har du din sambos fulla stöd i detta?
Vi har pratat om det, och han är med på det. Men innerst inne så tänker väl han "hon kommer inte in".
Tror du själv att du vinner nästa års Big Brother?
Varför inte? Om jag skulle vinna så skulle det bero på mitt sätt att vara.. Jag kan som sagt vara lite trög samtidigt som jag är ärlig och festlig och allt annat tillbehörande.
Ser du problem med att visa dig naken i huset?
Jag skulle nog inte visa mig naken i huset.. vad tråkigt det skulle vara om hela Sverige sett mig naken.
Vilka fler dokusåpor skulle du kunna tänka dig att vara med?
Allt som tillhör äventyr och spänning..
Åsikter!
Postat av: Anonym

alltså, HAHAHAHAH! fjortis program. Gud så pinsam du är.

Kommenterat - 2011-10-23 / 20:24:28
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥