MINNEN!

2011-10-24 / 22:34:28
Svärföräldrar ifrån helvetet är ju bara så bra. Skrattar lika mycket varje gång, kass humor man kan ha. Hade själv dött om det hände mig, vad skulle man tro om sin kille om familjen var så knäpp. HAHA! Nu har det slutat och det är dags för amning och invänta några timmar tills att Eddy vill sova igen och det brukar ju vara kring två tiden. Tur sambon är hemma imorgon och kan gå upp med Halie.

Kollade även in lite gamla foton idag på gamla vänner och gamla fester.. Så kul man haft i tonåren/ungdomen. Jag ångrar inte en sekund av allt. Känner mig så nöjd som hann uppleva allt det innan jag blev mamma. Visst nu har jag aldrig varit utomlands eller haft en fast tjänst i arbete, men det är vad jag skall sträva efter att Eddy är stor nog att vara på dagis. Men man fick ju lyckorusningar i magen av att se och minnas tiderna sen förr. Varenda foto har sig ett minen och att man minns det så väl också.




Bara några styckna av de alla tusen foton jag har (:

Åsikter!
Postat av: Johanna

Får ont i magen då jag se bilderna :) Så roligt vi hade <3

Kommenterat - 2011-10-24 / 23:59:14  | URL - http://nanos.myshowroom.se
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

hehe rolig bild fårn sliperiet vah? den där då ni e med Woggy :)

Kommenterat - 2011-10-26 / 09:12:41  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥