Foton, Halie 2 år

2011-10-28 / 12:33:03

Igår kom Halies mormor, Anders, 2 morbröder, moster, Faster och Kusin Felicia. Hon fick lite presenter av de med. Halie förstod nog inte riktigt vad  som hände men glad var hon och även trött efter allt stök. Vi och hon har haft det jätte trevligt. Här nedan får ni se lite foton på dagen. Glömde tyvärr fota då besöken kom, men vi missade inte hennes presntöppning utav oss.

Hon fick av oss:
Två dockor
Badbalja till dockan
Potta till dockan
Ritblock
Målarfärg med penslar
Dockvagn
Leksaks mat
Rosa dammvippa
Tre tröjor
En tunika
Massa disney trosor
Memory (med foton utav nära och kära, roligare att spela då)
Hon fick av mormor + familj:
Ritblock
Kritor
Modulera
Godis
Och mer skall hon få på kalaset.
Hon fick av Faster, kusin Felicia och morbror:
Barbiedocka

DÅ Halie sov lunch så drog jag och sambon upp alla hennes presenter på vardagsrums bordet.

Hon var snabb med att öppna :)

Fokuserad på innehållet

Glad tjej

Undra vad detta kan vara?




Halie hjälper pappa att bygga upp vagnen


Felicia


Såhär sött somnade Eddy då pappa lagade mat

Halie vaknade två inatt och höll på till cirka fyra.

Trött men samtidigt pigg, hmm hur ska detta gå?

Åsikter!
Postat av: Caroline - mamma till Theodore & Troy

glad tjej! :) Hur kommer ni på vad ni ska köpa? jag har jätte problem. eftersom jag ska både köpa julklappar & födelsedagspresent.. blir ju dubbelt. inte kul :/ och min fantasi är på noll!

Kommenterat - 2011-10-28 / 12:49:03  | URL - http://mammastheodore.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad glad hon se ut :D kul

Kommenterat - 2011-10-29 / 01:54:53  | URL - http://nanos.myshowroom.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥