Babbel

2011-09-07 / 12:53:08
Nu då videoinlägget ligger inne så ska ja försöka göra fler. Så det är alltid tillåtet att komma med frågor. Så fort jag har en del att svara på så dyker det upp ett till videoinlägg. Men jag får se om det finns intresse för det ifrån er sida.

Idag så klev jag och Eddy upp vid halv tio. Halie och sambon klev upp sju imorse. Sambon drog till skolan och Halie på dagis. Till er som inte vet så läser han upp ett ämne nu för att sedan kunna söka in på vård linjen, hans mål är att i slutändan bli utbildad till ambulans. Tycker han passar perfekt in på det.

Jag och mina mål?
Ja, jag vill så mycket.. Inom media är min största dröm men tyvärr svår flörtat jobb. Annars kan jag nöja mig att vara assistent åt någon chef, sekreterare eller receptionist. Så jag ska satsa på skola efter mamma ledigheten och se vart jag hamnar.

Som sagt, snart vaknar Halie och då är det tänkt att vi alla ska storstäda här hemma, det är ju spö regn ute så det blir en inne dag med städ och viktigt göra. Ha det bra goingar! Puss från mig.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥