Bil köp ;)

2011-09-29 / 19:12:49
Det blev ett bilköp idag, en saab blev det denna gång. Mycket rymligare, snyggare och bättre än våran toyota. Så nu ryms syskonvagnen, barnen, vi och hundburen hur bra som helst utan trängsel.

Förutom det så har jag lagat middag, duschat Halie och städat massvis och just nu så slår jag in lite presenter som är Halies. Hon fyller ju år om en månad. Vi hade tänkt köpa klart de mesta av alla hennes presenter nu så det är gjort. Då behöver vi bara tänka på dekaration och tårta till nästa penningar kommer. Men nu kommer sambon in med mer av Halie presenter så jag ska fortsätta. Ha en trevlig kväll :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥