Dag 1 träning

2011-09-13 / 17:53:02
Dags för mig att ta på tränings nerverna för ikväll på börjar jag min  resa ännu en gång efter två barn. Gick ju ner så fint efter Halies graviditet men nu har jag fått extra kilona igen + lite mer så nu skall det tränas bort. Känner mig riktigt taggad.. Älskar ju att träna så det ska bli hur kul som helst. Vill börja må bra med min kropp igen och känna mig snygg. Och det gör jag inte med dom här kilona + att jag får mer ork att ta hand om barnen och hemmet. Tänker också äta mer nyttigt.. Ska inhandlas då bb kommer nu får jag ta det vi har. Men ska börja lite lugnt nu i början så att det inte blir något. Det var ju inte så längesen jag fick barn som sagt. Men jag känner mig stabil och på efterkontrollen så såg jag allt bara bra ut, så varför inte. Tänker även ta massvis med foton på mig själv så skall ni få se sen då det gett lite resultat så blir det lite roligare också. Men men nu ska jag umgås med min familj.

Skall göra ett schema ikväll som jag sedan lägger in här.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥