Dagens inne dag

2011-09-15 / 15:46:22
Idag blev det bara en inne dag för oss alla, vad skall man göra liksom? Jag har nyss ägnat mig tid åt Halie, vi lekte lite i gästrummet medan Eddy hade lite magont som sambon försökte bota bort med lite massage, klappar på rumpan och närhet. För tillfälligt så är alla här hemma lugna och harmoniska och jag ska strax ordna med middagen. Det får bli pyttipanna idag, snabbt och enkelt. Och ikväll så blir det jobb sök och hjälpa sambon att göra ett personligt brev där man får veta lite mer vad han är som person. Han ringde ett företag idag som var vid behov av jobbsökande väldigt ofta och oftast var det fast tjänst, vi får hålla tummarna han skall skicka in cv och personligt brev ikväll till dom. Där efter så måste jag städa lite här hemma för imorgon vad jag vet nu så kommer sambons kompis ifrån Umeå hit, så det ska bli trevligt. Tror de skulle ta sig några glas också, ja det behövs ju lite egentid för sambon också. Nog om det, maten måste göras.. Vi hörs ikväll om jag hinner blogga vill säga, här hemma händer det alltid något oväntat. Puss och kram från mig!

Vackra Halie poserar på stubben, har inte hunnit lägga in foton sen fotograferingen.. Det kommer, men ni har nog sett dom ändå då jag lagt in massvis i bilddagboken och på facebook ;)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥