Detta har hänt ikväll

2011-09-17 / 00:05:26
Har nyss avvrekat en film med sambon och surfar nu en liten stund innan det är dags att inta sängen och natta Eddy för natten, just nu ligger han i babygymet och somnar och vaknar till och från. Tänka sig att han har haft samma sovrutin sen han föddes det kunde man inte tro då bebisar gör som de vill. Men visst kommer det ändras med tiden men i två månader så har han sovit om nätterna om han inte haft feber eller ont. Men tur är väl det, särskilt nu då man är tvåbarnsmamma.

Nu är det ju även helg och allt och vi har faktiskt inte ett dugg planerat. Tycker det är tråkigt, det är ju på helgerna man älskar att hitta på saker. Men vi kommer nog på något kul imorgon, vi får ägna våran tid till barnen denna helg istället när man liks inte har något som skall göras. Men men, jag lägger in lite foton vi tagit här nu under två dagar.


Gumman fick hjälpa pappa att dammsuga

JAG ÄLSKAR EDDYS LÅNGA HÅR!!!

Vår familje vägg (:
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥