Eddys jobbiga dygn

2011-09-16 / 20:31:41

Hej hopp..

Sitter och njuter av lugnet just nu. Eddy har haft en jobbig dag. Ska berätta allt ifrån början.
Ni alla vet ju att vi haft problem med honom om kvällarna och även på dagarna ibland. Men nu den senaste veckan har ju han varit kanon bra och då har vi inte använt oss av miniform eller droppar då vi upptäckte att det inte gav något på honom. Men som sagt, imorse började han skrika väldigt mycket och det var inte det vanliga skriket utan "jag har ooooont". Fick han lugn efter en kvart och vi sov en stund till i sängen efter ännu en kvart så börjades det igen och denna gång höll han på i säkert 40 minuter. Så vi bestämde oss allihopa för att ta en biltur mot Svedjeholmen så kanske han blev lugn, och jaa det blev han. Då han väl somnat såg man hur han var uppsvullen runt ett öga, då tyckte jag synd om honom. Men jag ringde till bvc och hon trodde att det kanske var mjölken det satt i och sa att hon skulle ringa upp om två timmar igen. Då jag la på kom jag ju på att jag inte druckit mjölk och knappt ätit något som innehåller mjölk de senaste dagarna och just igår så drack jag ett glas mjölk och ostkrokar åt jag. Så då fick jag mig en funderare på att det berodde nog på det. Så nu ska jag dra ner på mjölken, alltså inte dricka ren mjölk och vara försiktig med det som innehåller mycket så får vi se om det blir bättre om inte så får jag ta bort all mjölk och se där efter.. Men i slutändan kommer det nog gå bra. Mitt i allt det så hade jag en cellprovstagning klockan ett.. Väl där så fick jag och två andra veta att det inte fanns någon som skulle kolla där idag, så alla fick nya tider då chefen strulat till det. Men då behöver jag inte betala för den så det var ju bra. Eddy har iaf sovit nästan hela morgonen/dagen och halva kvällen. Så vi får väl se hur han blir inatt nu då han sovit som en sjusovare under hela dygnet.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥