Eddys läkarbesök

2011-09-12 / 12:05:11
Vilken stor kille vi har, han har börjar gå på kurvan bättre. Alltså inte stigit sådär jätte mycket som de tidigare gångerna. Nu så väger han 6170 gram och är 61 cm lång. Han bevisade även för bvc sköterskan att han kunde skratta titta med blicken och att han kan vända sig. Hon blev lite paff, så han verkar ju tidig med åldern. Har man haft Halie som gått efter det normala hela tiden så blir man klart chockad då man fått en son som vill utvecklas fort fram. Med andra ord så gick det jätte bra och nästa besök blir 3 månaders kollen och då blir det spruta.. Mamma längtar inte, men den behövs och är viktig för Eddy så det är bara till att bita ihop helt enkelt. Efter besöket hämtade vi Halie, hon var glad och trött. Ville följa med hem så fort hon såg mig, just nu så sover hon sin lunch sömn.. Jag är spänd inför att se alla foton.. WHOHO!! men jag ska inte tjattra mer nu om samma saker, det blir tråkigt i längden.
Åsikter!
Postat av: J

Ojoj! Min kille är 5 månader och väger ca 5,8 kg. Han har också varit tidig med allting, började vända sig när han var 5 veckor, sitter själv och har precis fått två tänder. Tiden går fort!

Kommenterat - 2011-09-13 / 13:43:40
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥