En dag som alla andra

2011-09-28 / 22:42:37
Vad lite tid jag får till bloggen ibland.. Jag har ju mina anledningar. Idag har vi bara varit i Svedjeholmen och sen hemma. Har mest städat och tagit hand om barnen ska strax städa mer och avnjuta ett 40 minuters träningspass och en skön dusch på det. Sen ska jag självklart sova, ska ju upp med två barn imorgon medan sambon jobbar. Halie är fortfarande röd i ena ögat "det har inte förvärrats" men säkrast att ha henne hemma nu och sedan får hon gå tillbaka till dagis på måndag igen. Halie bits ännu på dagis, är så chockad över det, ser så sällan sånt beteende här hemma. Men man blir så "arg och ledsen" inombrods varje gång man får höra det. Ibland känner man bara för att skita i att ha henne där. Och inget kan man själv göra heller, jag vet inte alls vad som gör det.. Kanske är det uppmärksamhet och att det är så många barn där att hon känner att fröknarna inte har tid med henne. För då hon var hos sin dagmamma gick det jämt bra. Kan vara åldern också, det är ju inte bara hon som bits. men ibland känns det som att det bara är hon som gör det och att det är ens egna fel till hennes beteende. Men vi får se vad tiden utvisar sig, jag vill ju att det ska bli bra som sagt..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥