En tripp med barnvagnen

2011-09-22 / 08:47:13
God morgon!!
Klev upp sju.. Och har på det hunnit äta frukost, klä ungarna, lämnat Halie på dagis, duschat och sökt fram cellprovslappen. Nu inväntar bara jag och Eddy på att klockan ska bli kvart i tio så vi kan dra ner på vårdcentralen.. Därefter hämtar vi upp Halie på dagis. Mer än så blir det inte, bara massa måsten.. Sambon kommer hem fyra. Han ska ut i helgen med sin syster, mamma och några kompisar, de ska till moliden och se Elvis show.. Han har längtat hela veckan, förstår det.. Det var ju ett tag sedan han var ut så det har han gjort sig välförtjänt av. Själv ska jag vara med barnen själv och se någon bra film mot kvällen.

Btw.. Det har gått bra på dagis med Halie nu de senaste dagarna. Hon och en annan på dagiset fick vara ute en hel morgon i måndags, de är så aktiva. Men inte så konstigt då dagiset är så litet. Man fattar inte hur kommunen har tänkt sig. Ett endaste rum de kan vara i och där inne är även köket. Hur litet som helst för små barn som är aktiva. Men vi får hoppas att det blir bättre med tiden.. Fröken sa iaf att Halie säkerligen har en period och att det blivit mycket nu då det helt plötsligt är så mycket barn och man inte kan engerera sig lika mycket i henne längre.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥