En tripp mot hemköp

2011-09-23 / 12:33:47
Det slutar inte alltid gott. Som sagt det går inte att vara inne med Halie i 24 timmar så jag bestämde mig för att ta barnen i vagnen och drog med mig hunden så gick vi till hemköp för att handla lite små grejer. Det blev balsam man sprutar i håret åt Halie, en glass fick hon, skinka, tre par sockar till mig och sedan unnade jag mig en coca cola. Kan ju inte unna mig choklad då det är mjölk i mina favoriter så då fick det bli en coca cola helt enkelt. Då vi väl kom ut så upptäckte jag hur svår styrd vagnen blev och fann då att luften var helt slut på ena däcket, vilket det inte var igår. Så jag misstänker grannarna nu då det hänt samma sak med vår andra vagn och samma sida och samma däck.. Lite komiskt ju dessutom brukar vi aldrig ha syskonvagnen där nere. Utan det blev bara så nu ett dygn och på bara ett dygn så lyckas dom. Blir fan tokig, vad ger det liksom? Men hade som tur va min mamma som hämtade upp oss och nu försöker jag sova ner Halie har hållt på i en timme nu, tur Eddy är snäll.. Dessutom måste jag städa ser ju ut som en bomnedslag här hemma, usch mår dåligt över att se. Men så fort stumpan sover så ska jag röjja undan här, men det verkar inte gå bra hon springer upp ur sängen hela tiden trots att hon är trött.. Hon har blivit så trotsig nu!

Mammas finaste barn!

Btw, fick sånt fint sms av min älskling idag, man blir lika glad varje gång.. Han slutar klockan fyra och då ska vi brumma iväg på äventyr.. Vad det nu blir, det verkar bli stan.. Måste finna vinterskor åt Halie och vantar åt Eddy!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥