En urjobbig morgon/lunch

2011-09-30 / 22:10:21
Har haft den jobbigaste dagen hittills med mina barn, eller snarare hela morgonen och lunchen och efter det blev man som en zombie. Har aldrig varit med på maken, men jag hade de själva idag och Eddy sov fint till tio. Då jag skulle lägga Halie vid elva så vägrade hon sova höll på enda till halv tre och där gav jag upp helt utmattad då jag lät henne vara vaken hittade hon på massvis med hyss och då började även Eddy gall skrika utan anledning. Fick det inte alls att funka ihop idag. Ibland är det bara så jobbigt samtidigt som vissa dagar är helt underbara. Just nu så har jag ont i huvudet och känner mig helt slut. Samtidigt nu som jag sitter och bloggar så hör jag Eddys gallskrik.. Sambon har tagit över, känner att just nu behöver jag space, thats it. Imorgon tar jag nya tag med ny energi. Förutom det så har jag haft ett snabb besök av Renee och hennes urgulliga dotter, hon satt bara och skratta åt mig. Det var kul att ses, synd att vi aldrig hinner ses så länge. Mot eftermiddagen så har jag och barnen brummat runt med min mamma och kollat på bilar. Hon fann en till slut som hon köpt.. Och nu är jag hemma... Har inget mer positivt att säga just nu för jag känner mig som en ZOMBIE som sagt!

Under morgonen fanns det även lite bra stunder och då dök kameran fram, ENJOY!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥