Ensam med barnen

2011-09-24 / 19:06:30
Hej igen ..
Nu sitter man hemma i lugnet. Folket som ska festa har gått över till min bror, Halie sover och Eddy ligger och tittar i babysittern.. Nu de två senaste dagarna  har han varit en ängel, alltså en helt ny bebis. Tänka sig att det var mjölken det satt i. Tur mamma är duktig och inte tar i sig något sådant numera. Får man en sån här snäll pojke i gengäld är det ju absolut värt det ;) Halie var även snäll denna kväll, somnade på 5 minuter. Satt mig där inne och masserade hennes fötter och då somnade hon. Så nu ska jag bara invänta en stund så att hon sover djupt och då ska jag städa undan efter allt röj här. Trots det har jag städat hela tiden, men karlar och barn är duktiga på att stöka ner må ja säga. Men men, det är hans tur att ha kul ikväll och det unnar jag honom. Ska bli roligt att höra imorgon allt tok och skoj som hänt..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥