Era svar, videoinlägg

2011-09-07 / 12:16:11
Lägg nu inte märke till att jag tittar åt alla håll och jag sitter i sängen i mjukiskläder och ett halvt slitet smink. Fokusera istället på svaren ni får ;) att göra videoinlägg är inte riktigt min grej bara så att ni vet det.

Åsikter!
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Kul att få svar på det här viset, med videoklipp att få höra och se dig igen och även få höra Eddy in action ;) Tack för svaren på frågorna, och till det där på stan, som sagt det är lilla staden övik å alla får nog till å ifrån blickar oavsett vad dom gör, och det är super att du inte bryr dig om det :) Kram <33

Kommenterat - 2011-09-07 / 15:01:10  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥