FULLSPÄCKAT!

2011-09-20 / 20:31:56
God kväll (:
Har haft fullt upp sen imorse tills nu och har fortfarande en del att göra.
Det började med att lämna Halie på dagis och efter det..
- Handla
- Göra ärenden
- Sambon drog iväg på skolan
- Hämtar upp Halie
- Sovar ner Halie
- Sambon drog iväg igen
- Hela familjen åkte till ÖB
- Åt mat och var förbi Svedjeholmen en sväng
- Åkte iväg med mamma och köpte mjölkfria produkter till mig själv
- Väl hemma, satt mig ner och sökte fram adresser till Halies kalas inbjudningar.. Dessutom håller jag på med dopkorten.

Snart ska jag....

- Städa undan här hemma
- Träna ett 30 minuters pass
- Ta en snabbdusch
- Lägga fram kläder till barnen
- SOVA!

Imorgon händer detta....

- Sambon går upp med Halie och lämnar henne på dagis
- Sambon åker till skolan
- Jag tar hand om Eddy och förbereder mig
- Sambon kommer 10.30 och vi drar iväg till bvc med Eddy (berättar varför sen)
- Vi hämtar Halie och åker till mormor på studs för att sova ner Halie där
- Jag och sambon åker till stan för att skriva under faderskapspapprerna
Så långt vet jag hittills (: Fullt språng varje dag, fast hellre det än att dega här hemma!!

Som sagt så har vi haft lite problem med Eddy då han skrikit mycket vid vissa tillfällen. Nu kommer det var tredje dag ungefär.. Och nu tror vi starkt på att han inte tål mjölk alls. Jag har intagit lite artiklar som innehållit mjölk och dragit ner mycket. Men trots det så har det kommit skrik, det märkte vi idag. Så nu tänker jag bli helt mjölk fri och se hur det går. Men jag klarar nog av det, det gäller ju bara under tiden jag ammar så det kommer inte behöva vara så för all framtid. Men imorgon ska vi till bvc och då får vi se vad hon ger oss för tips!

Och om det hemliga uppdraget får ni veta mer senare, inget jag vill nämna ännu. Inte så värst spännande.. Men inget som ändå skall nämnas just nu.. Nu ska jag fortsätta med dop korten!
Åsikter!
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Hoppas du får tips från BVC/och får bekräftat på någe vis att det verkligen är att han inte tål det, men nog har ni bevis på det ni själva med tanke på hur han varit men tänkte mer att dom kanske inte tror det är just den anledningen, dom ska ju alltid krångla sej..



När är Halies kalas? och dopet när är det? :)



å blir ju nyfiken ang hemligt uppdrag ända sen du nämnde det första gången, hoppas det går bra vad det nu än är :) <3 Kram!

Kommenterat - 2011-09-20 / 23:02:37  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥