Godmorgon världen

2011-09-08 / 12:24:49
Godmorgon underbaringar.
Själv så klev jag upp kring halv tolv, fick sovmorgon med andra ord. Men Eddy var pigg till två inatt så det var jag värd tycker då jag. Sedan hade jag inget att gå upp till då Halie var på dagis, sambon på skolan och städningen gjordes igår. Nu så har gumman kommit hem och sover lunch, sambon och Eddy myser i soffan han har ju börjat prata så mycket nu, helt otroligt hur glad och lycklig man blir av att bara höra ett litet ljud ifrån honom. Jag ska strax inta duschen så jag känner mig fräsch igen, måste passa på då barnen är lugna. efter det så ska vi till Svedjeholmen en sväng och där efter får vi se vad vi hittar på för något.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥