Halie snart 2år (:

2011-09-12 / 12:40:35
Visst rusar tiden iväg snabbt? snart är min först födda lilla flicka hela två år. Kan inte ens tänka mig idag att hon varit en liten bebis som legat och sprattlat med fötterna i mamma och pappas famn, dags för en uppdatering.. Eller hur?

[Halies ord och prat]
Hon pratar konstant hela tiden och kan säga från två ord samtidigt till tre ord. Jag blir lika förvånad varje gång man hör något nytt som exempel "mamma titta fågel". Tänka sig hur varm man kan bli inombords, vår duktiga lilla tjej som blivit stor så snabbt. Tala kan hon göra riktigt bra med andra ord. Och härmas gör hon konstant.
[Halies favorit lekar/aktiviteter]
Hon älskar att åka rutschkana och leka i lekparken precis som alla andra barn. Att baka med pappa är kul och så mycket mer.
[Halies personlighet]
Hon är väldigt envis, får hon inte sin vilja igenom ja då slänger man saker eller skriker det högsta man kan. Dessutom är hon väldigt snäll och go, älskar att pussas och kramas med folk hon känner. Det är spurt i henne så att springa runt och leka är nog det bästa hon vet.
[Halies favorit leksaker]
DOCKOR av alla slag, hon älskar allt som har med dockor att göra och dess tillbehör som vagn, säng osv. Dessutom tycker hon om bilar. Brukar köra runt med sin egen princess bil och brumma.. Även små bilar gillas starkt av henne. Rutschkanan är nog hennes käraste ägodel i sitt rum, den ska hon alltid åka och visa att hon kan för oss. Och till sist så älskar hon att lägga i klossar i en sån där burk (bättre förklaring kom jag inte på).
[Halies favoritpersoner]
Hon gillar ju alla hon känner men några hon tyr sig mest till förutom mamma, pappa och Eddy så är det Bellan, mormor, Basse och Hampus. Bellan och Basse är mina syskon och Hampus är min sambos lillebror. Hon gillar dem starkt och följer efter de vart hon än går.
[Halies älsklingsrätt]
Måste fortfarande säga pannkakor och spagetti och köttfärsås.. Halie gillar ju nästan allt.
[Halies favorit efterrätt]
Ja finns det något hon inte får i sig? skulle det vara någon favorit som hon gillar extremt mycket så måste ju det vara chokladbollar :)

Det finns så mycket att skriva om henne. Men här är en del jag kom på nu i all min hast. Min tjej är stor nu och för varje dag händer det något nytt. Snart ska 2 års kalaset planeras in :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥