Helgen är kommen (:

2011-09-02 / 09:11:36
Äntligen så har sambon jobbat klart sina tre natt pass, nu får vi vänta och se då han blir inringd igen. Men det ska bli otroligt skönt att få rå om han hela helgen då vi ska göra så mycket. Känner mig inte riktigt trygg i min kropp ännu då jag har 5 kg ifrån min vikt jag hade innan jag blev gravid med Eddy och + att jag hade gått upp några kilon redan då efter att fått slutat träna. Blev ju sådan ojämn vikt balans efter missfaller osv. Så jag höll egentligen ingen riktig koll vart min start vikt låg. Längtar till att jag får börja träna igen, det är ju så förbannat kul. Har bestämt mig för att gå på brux en gång i veckan på boxning, resten måste jag göra hemma. Kommer inte ha tid att åka iväg mer än en gång i veckan då man har två barn att passa. Men jag ska se vilket utbud det finns. Gå och springa biter inte på mig jag vill att det ska vara riktigt tungt för att jag älskar att utmana mig själv. Kom med tips om ni vet någon bra tränings dvd eller något liknande.

Eddy och sambon ligger och sover så gott i sovrummet medan Halie leker i gästrummet, där finns det fullt av saker så man får ha koll. Har tänkt att städa nu så det är fint inför min och sambons mys ikväll, tjingelingen.

Angående video inlägget så ska jag göra det trots få frågor, men det får bli i helgen om jag inte hinner så blir det så fort jag finner tid.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥