Hemligt uppdrag

2011-09-19 / 21:20:40
Sambon var med och tränade, som sagt så vaknade en onöjd liten kille som ville ha uppmärksamhet så vi fick ta oss en paus och får återkomma med träningen då han vill ligga i babygymet lugnt och stillsamt igen. Efter det så ska jag hänga upp tvätt och röja undan lite, för imorgon blir det upp vid sju igen.

- Äta frukost, klä ungarna och betala lite tradera fynd.
- Gå ut med hunden och lämna Halie på dagis.
- Åka på willys och handla.
- Sambon lämnar av mig och drar sedan på en lektion på skolan.
- Han hämtar upp Halie.. Jag lägger henne och han drar sedan vidare på "hemligt uppdrag" mer om det imorgon ;)

Och efter det så finns det inget som står på schemat förutom de vardagliga sysslorna. Nä nu skall jag se om Eddy blivit nöjd så att vi kan fortsätta det sköna passet, hejja hejja. Är så glad att jag spricker, att få börja träna igen kommer få mig på topp humör och energin kommer ÖKA enormt!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥