Idag gäller det

2011-09-19 / 12:04:11
Sitter och dricker ett urgott glas med multivitamin, imorse så lämnade vi Halie på dagis och där efter åkte vi och inhandlade lite mat osv. Efter det hälsade vi på min mamma en sväng innan det var dags att hämta Halie igen. Nu sover hon gott i sin säng.

Idag börjar min träning, skall in i gästrumme toch söka fram playstationet. Måste ju på börja ikväll hoppas att jag inte har oturen nu att jag inte finner den. Isåfall får man göra något annat.. Men träningen börja idag i vilket fall (:

Nog om det, vi får höras mer under dagen nu så skall jag ta det lugnt.. Fick bara 5 timmars sömn inatt!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥