Kanon dag ;)

2011-09-26 / 23:23:35
Äntligen så säg?
Har haft en späckad helg med Umeå besök. Sambons mamma, bror och kompis har varit på besök. Så i lördags var de och festa och de har haft det super kul. Där emot så sov jag tre timmar under den natten men jag överlevde söndagen trots allt. Och idag har vi storhandlat medan Halie varit på dagis, umgåtts med besöket innan de drog till Umeå, varit hudvårdsparty och hemma tränat med min bedårande Sandra. Nu mår jag gott och ska strax ta en dusch och inta sängen. Sambon har redan slumrat till på soffan med Eddy i famnen, de är så söta så :) Dagen har med andra ord varit bra.. Imorgon sker inget speciellt förutom de vanliga . Vi hörs då, nattinatt!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥