Kusinerna myser

2011-09-10 / 00:19:10
ÅH min son är så duktig, flyttade sig från mage till rygg idag.. Fattar ni vad tiden går fort? han utvecklas dag för dag likaså med Halie. Blir så förvånad och lycklig i hjärtat varje gång. Jag älskar mina små barn. Tänka sig att jag har det bästa min underbara sambo och två barn (kille och tjej) kan fan inte bli bättre ;) Nu tänker jag mysa ner mig med mina finaste killar och njuta av det jag har. Man ska fan ta vara på varandra här i livet. Har lite spunk idag, men känner mig lycklig över det jag har och sådanna tankar bör man jämt ha, för utan de så vore livet helt meningslöst. Jag tackar livet för att jag fått min önskan uppfylld om en FAMILJ. natti natt på er.

Felicia och Eddy (kusinerna) myste med varandra igår kväll, här nedan kommer bevis.!


Och ett super tack till er som kommenterade bilden på mig och Halie, kram till er (:
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥