Kvällen består av detta

2011-09-24 / 22:12:25
Ja då har man nyss avverkat en timmes mobilprat med Jenna och nu sitter jag bara här och inväntar att sambon ska komma över med Kiara. Hon är nämligen med dom och de har inte ens tagit sig till Moliden ännu och det började för 1 timme sedan, haha. Vet ju hur det där brukar vara.. Man kommer alltid iväg sent då man ska ut. Grannarna övanför verkar också partaja till det. Eddy han sitter i babysittern alldeles snäll, är fortfarande chockad över hur han kan vara så lugn, är det verkligen min lilla pojke? kan inte tro det just nu. Så fort Kiara kommer över så ska vi förflytta in oss till sovrummet och där tänker jag avverka någon film, om det nu går en bra på tvn annars somnar jag väl. Sedan får vi väl se om sambon och hans polare lyckats kommit hem till Halie vaknar och hon vaknar ju runt 6-8.. Ha en bra kväll alla ni som festar, har myskväll, gråter, är glad, har tråkigt, har super kul osv!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥