Kvälls surr

2011-09-22 / 21:11:24
Har nyss tittat på "sol, fest och oroliga föräldrar". Tänk om det var min dotter/son, undra hur man skulle hantera det osv.. Den dagen de börja inse partylivet är ett bra tag framöver, men den kommer nog snabbare än väntat. Man skall nog njuta till fullo nu då de är små.. Särskilt nu då man får ge de pussar, kramas, leka osv. Då de blir äldre så är de aldrig hemma och hittar på bus. Men man var ju ingen ängel själv som tonåring, men jag har erfarenhet vilket är bra :)

Här hemma så händer de inte alls mycket, vilket det borde egentligen.. Det kommer gäster i helgen och det behövs städas, jag måste göra mitt pass trots att jag har ont i benen sen allt trippande idag. Men känner att jag behöver en dusch så då är det lika bra att ta passet innan.. Och städa undan skall jag också hinna med, resten tar jag imorgon. Sambon jobbar då så jag har barnen ännu en dag själv. Och jag sitter och funderar på vad vi ska hitta på.. Det går omöjligt att sitta inne med Halie ett helt dygn, men jag kommer nog på något spontant imorgon. Nä nu ska jag göra "måsten". Vi hörs imorgon och godnatt!!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥