Läkarbesök

2011-09-12 / 10:16:11
Sitter här hemma ny sminkad och klädd på. Sambon har just väckt upp Eddy och kläs nu på där efter ska jag amma honom och efter det åker vi bilen ner till bvc för en läkarkontroll. Ska bli spännande att se hur mycket vår lilla kille har gått upp i vikt, som ni vet är han rätt så stor och går på över kurvan, nästan så att han hamnar utanför pappret. Ja, så stor är han. Halie befinner sig på dagiset, sambon gick upp med henne imorse. Vi brukar samsas då han inte jobbar. Jag tar hand om Eddy om nätterna och han kliver upp med Halie och skjutsar henne till dagis. Skönt då vi kan göra så, då är båda utvilade. Efter Eddys läkarbesök så hämtar vi upp Halie efteråt. Då är det masch in till sovrummet för henne och då hon vaknar igen så ska vi iväg till Sofia och titta in alla foton ;) spännande, man kan nog inte älska foton lika mycket som jag gör. Längtar tills vi ha råd med en ny system kamera, våran vägrar ju fungera. Och ikväll kommer en person och köper Halies gamla overall, jätte fräsch och snygg synd bara jag fann ett litet hål mellan benen så jag fick sälja den billigare, men någon nappade direkt på den ändå. Hennes vinterskor blir också kanske sålda. Well see, nu ska jag amma pojken min och sedan beger vi oss, tjingelingen ;)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥