Lördag

2011-09-24 / 12:01:45
Gomorgon.
Jag klev upp elva, gud så skönt med sovmorgon. Eddy sov så bra inatt.. Sambon har varit vaken med besöket och Eddy och Halie har varit hos min bror och Malin.. För där var hennes farmor och farbror. Så hon har haft kul, nu sover hon lunch och grabbarna ska strax iväg på systemet. De ska ut ikväll i Moliden. De får säkert jätte kul. Jag ska få besök av min syster Isabell, vi tänkte dona på med musik och film. Får hoppas barnen vill vara snälla ikväll. Men det tror jag.. Nu så ska jag ta på mig lite kläder och amma Eddy, vi hörs emot kvällen!

Ser ni vilket vackert set Eddy har? han harn fått de av en jätte snäll kvinna som sytt de alldeles själv :) TACK!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥