Mår prima skinka

2011-09-21 / 00:09:13
Då har man nyss avverkat ett skönt träningspass. Glöm schemat jag sa tidigare. Jag kommer att köra på det här passet varje dag, för man mår ju så bra efteråt. Har en träningsvideo, jag skall tipsa er om den senare. Ska även inköpa fler så det blir lite roligare och man kan välja och vraka. Nu är klockan efter midnatt så det blev sent att träna, men eftersom att sambon med vill träna så får vi alltid ta passet så fort Eddy somnat på kvällen och det kan bli vilken tid som helst. Vi har även hängt upp vårt underbara och vackra familjefoto som jag kommer att lägga upp vid ett senare tillfälle, det blev så snyggt och stort är det. Varje gång jag går förbi sovrummet så stannar jag upp och tittar några minuter. Jag blir alldeles varm och lycklig i kroppen av att se på det. Så då det kommer jobbiga dagar skall jag gå in i sovrummet och titta på vårt familjefoto då lovar jag att jag genast blir på bättre humör :) Men nu ska jag inte babbla så mycket mer.. Ska ju upp imorgon, har ju massvis att göra som ni läst i det tidigare inlägget. Så godnatt på er och sov så gott för det ska jag försöka göra!

Se så liten min lilla tjej var en gång i tiden, aaw <3
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥