Mitt nyårslöfte!

2011-09-01 / 12:33:58
Nu har jag mitt nyårslöfte.. För cirka 2 år sedan så sluade jag röka efter typ 7-9 år. Jag lyckades men efter ett halvår så började jag snusa, vilket var dumt gjort. Men under hela tiden jag snusat har jag tyckt det varit okej. Men det tycker man väl jämt då man är beroende av något, man försöker finna de bra sätten med att snusa/röka.. Men inser nu att det är lika dumt att snusa som röka.. Allt nikotin och droger är det värsta man kan utsätta sig själv för och även om man är gravid. Därför blir mitt nyårslöfte i år att sluta snusa. Klarade jag av att sluta röka så ska jag banne mig klara av att sluta snusa! HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥