Nöjd över dagen (:

2011-09-07 / 22:54:53
Känner mig så otroligt nöjd över dagen. Hur kan man vara det efter att bara ha stor städat? Jo, jag har haft två snälla barn trots att Halie varit grinig till och från, men man börjar vänja sig med andra ord. Lill gumman är ju som sagt förkyld så jag förstår henne fullt ut om det är svårt att vara glad hela tiden. Men nu är i alla fall hela lägenheten städad och fin, Halie somnade på ett kick vid halv sju efter en saga. Har börjat läsa för henne innan lägg dags nu och det funkar kanon bra. Och Eddy har varit snäll idag, visst skriker han till det rejält ibland men man får tyst på honom snabbare nu än tidigare, så otroligt skönt. Just nu så ligger han i sitt babygym och pappa ligger bredvid.

Imorgon blir det en inne dag igen om inte vädret skulle tillåta icke regn vill säga. Halie ska på dagis, sambon på skola, jag och Eddy ska sova. Vad mer dagen har att erbjuda får man se imorgon. Oftast händer det något spontant.


Jag och Halie förra sommaren, visst var hon liten?


Såg ni det fina fotot på mig och Halie? JAG ÄLSKAR DET, underbara Sofia fotade oss för en vecka sedan och hon skickade det där fotot som smak prov, lite glad jag blev då jag såg hur fint det var.. Väntar ju ännu mer spänt på att få se resten av fotona. JAG ÄLSKAR FOTON, vilket ni lär ha märkt i min blogg. Snart ska det framkallas ännu mera. Har nyss fyllt 600 bilder i två album så jag måste införskaffa fler album.

Nog om det, min vackra vän Sandra har kommit hem ifrån Grekland så nu ska jag surra ihjäl mig med henne.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥