Passar på ;)

2011-09-23 / 14:36:20
Hohojaja, nu har man städat i en timme.. Passade på medan Eddy sov och fick Halie till att leka med klossar. Det värsta är röjt undan, nu är det bara dammsuga, skura och dammtorka kvar. Men det tar jag då sambon är hemma. Har sådan träningvärk idag.. Ofta man får träningsvärk av att gå i backar? ja så dålig kondis har jag efter denna graviditet. Har så ont att det känns som att höften inte alls vill hänga med idag, men det försvinner ju ändå om någon dag. Då sambon kommer hem "efter fyra" så ska vi brumma ner mot stan.. Tror även att det blir att äta mat ute då klockan är så sent. Men mys ska de bli, var ett tag sedan vi alla åt ute ;) men nog om det, tänkte dona på mer här hemma nu då jag liks har energi till det och en snäll pojke, tror nämligen han är på väg att vakna så hej och hå!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥