Sambon är ute efter jobb, någon?

2011-09-14 / 19:56:39
Hej kära bloggen och kära läsare!
Idag har vi gjort mycket som att:
- Sökt jobb åt sambon
- Mejlat viktiga personer
- Varit i Svedjeholmen
- Namnat mer av Halies kläder
- Varit på affären
OSV.

Just nu så sitter Eddy och små gnäller i min famn samtidigt som han ler i mellan åt, min lilla sötnos är världens charmigaste. Halie somnade fort ikväll, brukar vara så då hon håller sig igång på dagis. Men tjurig om dagarna är hon allt för ofta. Som sagt det är nog åldern, men nu till annat....

Vi börjar att prioritera andra orter nu då sambon får så lite jobb inom hans extra arbete. Han har gått personligen och gett cvn till cirka 10 bolag inom äldreboende och assistent. Igår sökte han sex jobb inom ams. Och idag så sökte han runt tio jobb. Han har sökt allt som inte kräver utbildning. Vi håller tummarna att någon ska höra av sig, men det känns som det är mörkt. Men man får som sagt inte ge upp. Vi har valt att även söka utanför Övik. Som längst bort 40 mil. Tänker inte avslöja vart och så ännu vi får se vilka jobb erbjudande han får och se därifrån. Utan jobb så klarar man sig inte i det verkliga livet. Och jag tycker min sambo är värd ett fast nu som extra jobbat med jätte få pass i snart två år. Så vet du som läser om något jobb som skulle passa min sambo så KOMMENTERA DET HÄR. Vi struntar i vart just nu, vet du bara ett som ligger 50 mil bort från Övik så skriiiiv. han har erfarenheter i:
Lokalvård, lite inom restaurang, assistent, äldreboende och handikapp. Ingen utbildning men erfarenhet som sagt!


Allt ifrån 70 till 100 % är intressant, mindre än så går inte!!


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥