Spymaraton

2011-09-27 / 21:06:07
Hej kära blogg.
Sitter i Svedjeholmen och chillar i soffan bredvid en gnällig son som nyss spytt ner sin mamma enormt mycket + en stor pöl på golvet. Det var nog den största mängden av spya jag sett av en sån liten bebis, magsjuka? ingen aning.. Det lär visa sig. Men nu sitter jag här och luktar spya och ska strax låna kläder av mamsen. Vi blev kvar här då sambon hållt på med bilen. Vi har dessutom en dotter som kanske har fått ögonfluss, det gick tydligen det på dagis nu fast det visste vi inte ens om.. Utan vi såg idag hur röd hon började bli i ena ögat och då ringde jag en fröken och då sa hon det.. Lite synd att man inte fått information om det bara, men nu är det som det är. Hon blir hemma imorgon och då får vi se om det blir bättre eller sämre. Förutom det så har jag, mamsen och Eddy varit på loppisen i Gottne och fyndat fint och smått. Tror inte jag någonsin varit dit utan att fyndat något. Mer än så har inte skett denna dag.. Nu så ska jag titta runt på internet.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥