Två år i förlovning

2011-09-02 / 08:37:55
Jajjemen, idag firar jag och min underbara sambo två år i förlovning, tänka sig att det var två år sedan vi satt där och tog på oss våra ringar och hade en underbar dag tillsammans. Och tiden går så ruskigt snabbt. Jag vet att jag har den rätta mannen i mitt liv, skulle aldrig i mitt liv vilja byta ut honom. Trots att vi har våra dvaler med varandra så vet vi ändå vart vi har varandra. Jag älskar han på alla sätt och vis och jag tycker om han precis som den han är. Det är så mycket som hänt i våra år. Vi började vårat förhållande med tjafs och bråk och det slutade med två barn, en hund och två katter och här sitter vi idag och är lyckligare än lyckligast. Vi har en familj tillsammans. Jag älskar hur det är just nu och jag älskar att jag får lägga mig bredvid dig varje kväll. Idag är det en kärleks dag för dig och mig och det ska vi fira med massa mys och tv. Ska ordna det mysigt här i v-rummet ikväll då Halie lagt sig. Ska dra in massvis med täcken och kuddar, dra undan bordet och sedan måste jag komma på något gott vi kan äta och sedan ska vi bara VARA! Jag älskar dig, du är allt jag begär!

Massvis med foton på OSS!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥